02.06.2011

Se fesen ud for en 10'er!

Okay, jeg føler mig bare kvæstet i dag!
Gik i seng omkring kl. 00.30, og sov til 10.48. Så jeg har da fået søvn nok!

Derfor ser jeg også lidt ... træt ud på dagens billed.
Mit tøj er heller ikke specielt pænt, men det vildeste jeg skal i dag, er en tur forbi genbrugspladsen med et par måneders reklamer. Så der er ikke så mange der skal se mit uglede hår og kedelige tøjstil!

Leggins fra HM
Top fra HM
Trøje fra Vero Moda. 

Det er faktisk en af mine ynglings trøjer. Den er så dejlig varm! Jeg fandt den på et udsalgs bord i Vero Moda for .. Ja, en milliard år siden tror jeg. Da jeg gik i 2.g i gymnasiet tror jeg måske? Ej, jeg har glemt det. 
Men den er lækker! Det er en af de ting i mit skab, som jeg tror skal gå virkelig meget i stykker, før den ryger ud! Det er også mit valg af trøje i dag der gør, at jeg har lavet den her blog i dag. Så mit eget valg af tøj er skyld i, at jeg viser jer dette virkelig åndsvage billed af mig. 
Føler i jer ikke heldige nu? 

Nå, jeg må hellere få samling på en milliard reklamer, og komme afsted. 
Hurra for reklamer og mangel på bobler til reklamer. Tsk!


NYT!
Ja, planerne for i dag har ændret sig en smule. Det ser ud til, at Henrik og et par af hans venner synes vi skulle grille. Siden vi bor i stueplan og har terrasse på begge sider af lejligheden, så er det jo oplagt at det kommer til at foregå her. Så jeg venter faktisk bare på, at de kommer nu. For kort tid siden nåede jeg et hurtigt bad, og fik skiftet til noget lidt pænere. Mine leggins fra forrige billed røg med i den sidste vask her i dag, så rendte rundt i bløde jerseybukser. Ikke så skide pænt når man nu får gæster! 

Jeg elsker mine shorts! ♥

 Jeg fandt dem på udsalg i New Yorker for to år siden. Lige i min størrelse og til næsten ingen penge! Det er det bedste sommerkøb jeg har gjort i flere år. Jeg elsker virkelig de her shorts! De var også mit kæreste eje, da vi var i Sydfrankrig sidste år. Der var så varmt, og diverse kjoler blev så klamme at have på i længden. Så shorts og en løs top var bare ... konge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar