27.06.2011

Lidt blandet fra skabet!

Nu har jeg leget sommer og været til studenterfester, og hver gang jeg har fundet noget i skabet har jeg tænkt "Så laver jeg en dagens outfit blog når jeg kommer hjem!"
Men det er aldrig så simpelt, vel? For jeg har glemt det eller været for træt når jeg så endelig kom hjem.

Men her kommer der så lidt blandet godt fra ugen i helt tilfældig rækkefølge!


 Det første sæt tøj er fra i går. Det er en evighed siden, jeg sidst har brugt mine sorte bukser fra GinaTricot. Toppen er fra Victorias Secret i øvrigt. Den er så super lækker!
Det andet sæt tøj er fra i dag. Mine perfekte shorts fundet ved et held i New Yorker, og en tube top fra Vero Moda. Herre meget ynglings sæt om sommeren!
Det tredje sæt tøj er den kjole som jeg startede med at have på, da jeg fejrede Katrine i mandags. Kjolen er en gave fra nogen veninder, og skulle være Bahne så vidt jeg husker.
Det fjerde sæt tøj er det jeg skiftede til senere om mandagen. Min behagelige buksedragt - mit vilde sats fra HM! Jeg går jo normalt aldrig i sådan noget, men jeg er faktisk blevet ret glad for den her. Så måske finder jeg mig en ny på et tidspunkt!
Det femte sæt tøj er det jeg havde på til studenterfest i lørdags. Bare en løs top fra HM og et par leggins fra samme sted. Nemt og behageligt. Dog fik jeg taget mig en plads ved åbningen til teltet, så det blev lidt køligt i løbet af dagen. Men hyggeligt var det!

Hvor ser jeg egentlig utroligt træt og kedelig ud på de billeder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar