01.06.2011

Brug af gavekort ...

Kan i egentlig huske, de citron muffins/cupcakes jeg lavede for ikke så længe siden?
Well, jeg prøvede med appelsin i dag. Havde et par appelsiner i køleskabet, og vil helst bruge dem fremfor at smide dem ud. Så jeg prøvede lykken!
Jeg er okay tilfreds med resultatet, men de er bedre med citron må jeg indrømme. Så nu har jeg testet det for jer, så er der ingen verdens grund til, at i skulle prøve det samme. Alt for kedeligt siger jeg jer! Tror i ikke på mig, så kan i komme forbi og få en!

Nå, men nok om usunde sager.
Jeg tænkte, at jeg ville give jer et indblik i mit skab. Det er ikke synderligt interessant, men for sjov skyld synes jeg, at det skulle prøves. Så der kommer nok et en del blogs, med dagens outfit. Bare for at vise verden, at man ikke behøver at være modesej, for at flashe sit tøj til folk på nettet!

Leggins fra HM.
T-shirt fra HM. 
Tørklæde fra ... Pieces!
Simpelt, men pænt, ikke sandt? 

Men det sjove stopper slet ikke her! 
Fordi jeg har nemlig været på shoppetur her i dag. Ikke en ret lang en, men dog en shoppetur. Planen var egentlig bare, at gå lidt rundt og kigge sammen med Pernille fra aktivering. Det er så hyggeligt at komme lidt ud og bare .. gå rundt og snakke. Igen, simpelt. Men det er virkelig rart! 
Men inde i HM besluttede jeg mig for, at finde et par solbriller. Hvilket jeg - trods min kræsne smag - også gjorde. De kan stadig byttes, og jeg er i tvivl. Så i må lige overtale mig til, at de er fede nok til mig! Også selvom de er skæve ligesom alle andre solbriller fra HM!

Jeg vil virkelig gerne høre, hvad i synes? 

Men men men ... jeg tænkte også, at jeg kunne smutte forbi Vero Moda. Havde et gavekort i pungen, og jeg kunne jo altid kigge og overveje, hvad jeg evt ville have brug for af tøj. Så jeg kiggede lidt, og faldt over et stativ med - 30%! Så jeg kiggede lidt, prøvede en enkelt ting, men rystede på hovedet og lod den være. På vej ud kiggede jeg kort igen, og der var den. Jakken som skulle gøre mig pænere gennem forår og sommer! 
Jeg er sindsygt ringe til at købe jakker, og der er intet jeg hader mere. Ikke engang det at skulle købe bukser er mere irriterende, og det siger faktisk ikke så lidt! 
Også den vil jeg virkelig gerne høre jeres mening omkring. Jeg er ret forelsket i den, så i må lige være mit kølige overblik, eller gøre mig endnu mere forelsket. Valget er helt jeres eget! 

Hvad siger i? 

Jeg hader i øvrigt at tage billeder af mig selv.
Det er bare på alle tænkelige måder akavet. Og så har jeg i dag taget mindst 4 billeder, hvor jeg lukker øjnene eller skal til det. Og jeg skulle blot have billeder af disse tre ting! Det der med at lukke øjnene ... det er bare lige det jeg kan!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar