08.06.2011

Åh, dejlige disney!

Jeg har droppet, at stå op i dag. Synes en dag på sofaen var en meget bedre ide!
Så jeg har sat mig godt til rette i sofaen, og sat Snehvide på som jeg fik i fødselsdagsgave. Har ikke set den siden jeg var lille, så det er faktisk lidt underligt - i hvert fald starten. Men det er en sød film. Jeg elsker de første disney film - især deres prinser! Ej, hvor er de sjove - og så synger de alle sammen! Det er ganske fantastisk! Haha!

Når Snehvide er færdig, så kan jeg altid sætte en ny på. Måske skulle det være min nyeste dvd til samlingen?
Jeg har i hvert fald nok film at sætte på. PÅ et tidspunkt vil jeg bare i Fakta efter juice, så jeg kan lave en smoothie. Vi mangler også mælk egentlig. Og jeg skal finde på noget til aftensmad. Hmm.
Snehvide først, hverdags tam-tam bagefter!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar