14.06.2011

En afslapnings dag ..

Dovenskaben længe leve!
Eller ... jeg ville faktisk helst dræbe dovenskaben, men det kommer nok aldrig til at ske.
Der er virkelig ikke sket noget i dag. Det er alt for lidt faktisk!
Men jeg har sovet længe (Ingen!!), stenet foran computeren, haft besøg af en veninde og spillet PS3 til den helt store guldmedalje. Den eneste grund til at jeg ikke spiller endnu er, at begge controllere døde for batteri. Hvor typisk er det ikke lige?

Så lige nu sidder jeg faktisk bare og venter faktisk. Vente ... vente ... vente ...
I so wanna play Wipeout HD again!


Jeg har altid haft en svaghed for bilspil, men Wipeout er mindst ligeså godt!
Man flyver rundt i et fartøj, og skal så enten hurtigst igennem eller smadre de andre deltagere.
Fart og bomber - what's not to like?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar