13.06.2011

Mine planter!

... faktisk har jeg kun en enkelt.
Men jeg forsøger at passe Henriks, selvom jeg stinker til at passe planter. Så grundet min pinse kedsomhed, så får i en lille fortælling om planterne i denne lejlighed. Interessant, ikke?

Det er dem der står udenfor. 
De ser ikke så pæne ud for tiden. 
Måske de skal vandes lidt? Hmm.. 
Det er krydderier i øvrigt. Efter Henriks ønske. 

Vi har tre af sådan nogen her i vinduet. 
De har det ikke så godt som i kan se. 
Jeg har opgivet dem for at være ærlig. 

Henriks studenterblomst fra hans søster. 
En orkide, der er lidt død. 
Min stedfar har sagt, at hvis jeg husker at vande den,
så kommer der en ny gren på et tidspunkt!
Så den kæmper jeg for endnu!

Min studenterblomst fra Vinnie. 
Den gror helt vildt (Hvilket er vildt med den smule vand jeg giver den),
men netop fordi den gror, så håber jeg, at den en dag vil få blomster igen!
Den er altså heller ikke opgivet helt endnu. Kun meget tæt på!

I skal nok få lov til at høre, hvordan det går. Men kun, hvis det går godt. Der er jo intet at prale af, hvis de eneste to der ikke er opgivet skulle gå hen og dø. Men hvis de to sidste blomstrer, så er jeg lykkelig! Og så kommer jeg til at prale af mine ikke så grønne fingre !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar