23.06.2011

Mit hår gennem de sidste 12 år!

Nu har jeg brugt en halv dag på at snakke om hår - og endda overvejet nye frisurer!
Så nu synes jeg det kunne være sjovt, at se hvad jeg egentlig tidligere har fået klippet af når jeg er blevet klippet!

 Her er jeg 9 år gammel.
Sødt pagehår. Jeg ser bedårende ud synes jeg!
Bemærk min meget højt taljede bukser og seler.
Jeg var så sej ... Eller noget!

 Hmm. Her er jeg vidst 13 år tror jeg. 
Og her startede min kamera skræk også ca. 
Håret er ikke blevet meget længere, 
men min mor gav mig endelig lov til at lade det vokse.
Som 15 årig kom jeg på efterskole.
Så her er jeg omkring 15-16 år. 
Her er det så blevet noget længere! 
Jeg hader det her billed så meget, 
og alligevel er det det min familie har stående i deres hjem.
Jeg har lyst til at smadre de billeder hver gang !

Som 17 årig fik jeg klippet det hele af igen. 
Egentlig var det meningen, at jeg skulle inspireres af Fru Beckham.
Men min frisør og mig nåede frem til det her. 
Jeg modtog meget blandede reaktioner. 
Jeg kan stadig godt lidt det!

Mit hår har altid været helt glat!
Her er et billed fra .. 2.g tror jeg, hvor jeg er kommet hjem fra gym fest.
Og det hår her er så resultatet af, at jeg har sat det op på tilfældige måder hele aftenen!

Det var faktisk blevet ret langt, da vi nåede til 3.g.
Dette ringe morgenbilled, blev taget den dag jeg skulle klippes.

.. Og så kort blev det så. 

Og i år fik jeg så lavet krøller. 
Det mest fornyende jeg nogensinde har prøvet.
Men de forsvandt på næsten to uger .. 


Som i kan se, så skifter jeg gerne.
Nu skal jeg bare samle mig mod - og penge - til at blive klippet korthåret igen. Men hvor kort skal det være, og hvordan? I må gerne komme med forslag eller vælge mellem de billeder jeg selv har fundet i den forrige blog. I har helt indtil marts næste år, så bare fyr løs med ideer!

5 kommentarer:

  1. Jeg stemmer for det korte hår!! Nu har jeg set billeder af det og synes det ser herre godt ud :D
    Og nr. 2 af det brune hår i forrige blog stemmer jeg for til dig :P

    SvarSlet
  2. Ja, det er også dig der skal tvinge mig til frisør når jeg en gang får penge jo (;
    Jeg stemmer faktisk mest for en af de to øverste.. Jeg er ret vild med Victorias og har overvejet den siden jeg blev korthåret på efterskolen :P

    SvarSlet
  3. Synes det klær dig helt vildt godt med kort hår(det andet sidste billede)! :-D

    SvarSlet
  4. Tak prik!
    Jeg synes dog ikke så godt om det.. Så vil jeg hellere have det ligeså kort som på 5 sidste billed :)

    SvarSlet