06.06.2011

Torden

Til at starte med: ARGH FFS MIN SKULDER KLØR!
Forpulede soleksem. Jeg smurte mig ind i solcreme to gange i går! Dækkede mine skuldre i perioder og opholdte mig da også i skyggen af og til. Men nej, min hud skal død og pine give mig soleksem. Og det værste er, at jeg ikke engang har den mindste smule kant nogen steder! Så det eneste der afslører at jeg har været ude, er at min ene skulder er rød og jeg bliver sindsyg af kløe.

Oh well, det gode vejr er væk alligevel. Jeg stod op til lys himmel, som på en halv time blev til sort himmel!
Og tordenbyger kom, og en halv time senere kom solen igen.
Jeg håber vejret har styr på, hvad det laver. 
Jeg kunne nu ellers godt ha brugt mere torden. Mest af alt fordi, at jeg ikke nåede at fange et billed af nogen lyn. Det var forsøget værd, men jeg havde glemt at oplade mit EOS. Så jeg tog en 100 billeder i streg, og så døde mit kamera. Typisk, ikke sandt?


Min veninde kontaktede mig i går aftes, for at fortælle mig, at hun vil ruinere mig. Okay, hun vil have mig med til Rock i Frederikshavn, da hendes veninde som skulle med desværre ikke kan alligevel. Så jeg bøjede mig efter hun tilbød at betale for mad om lørdagen.
Jeg har ellers allerede minus på min konto, så den kommer til at gøre lidt ondt alligevel. Men så må jeg jo shoppe for det mindre i USA. Hellere Rock i Frederikshavn end mere rod til mit klædeskab! Haha!
Jeg håber jeg får tid til at opdatere min blog lidt, og jeg kan næsten love jer der kommer billeder fra weekenden senest søndag eller mandag!

Jeg glæder mig. Det var meget underligt at skulle erkende, at jeg for første gang i 4-5 år ikke skulle afsted til Rock. Men nu skal jeg afsted alligevel, og jeg ruinerer mig selv!
Speaking of that ... Jeg håber så meget, at jeg finder et studie job til september eller senest oktober.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar