03.06.2011

En lang weekend i vente!

Jeg sidder og halvsover, og forsøger at tvære søvn ud af mine øjne. Jeg er dødtræt.
Har ellers været vågen ret tidligt i dag, men synes ikke jeg gad stå op sååå tidligt. Så det passede med at jeg lige kunne sove to timer mere inden alarmen ringede, og så var jeg også dødtræt da jeg vågnede. Flot!

Jeg bliver hentet omkring middag - tror jeg. Håber jeg!
Min stedfar - Per - henter mig her i Aalborg. Vi skal en kort smut til Thisted, for at besøge min dejlige mormor. Hun har på forhånd - Gudskelov - sagt, at hun ikke laver aftensmad. Hvis hun er frisk nok, så giver hun måske en middag i byen, men heller ikke mere end det. Personligt er jeg meget ligeglad med aftensmaden. Jeg vil bare meget gerne se min dejlige mormor igen!
Hun er jo ved at være en ældre dame efterhånden. Det har jeg vidst længe, men aldrig tænkt mere over det. Men inden for det sidste 1 til 1½ er hun begyndt at kunne mærke, hvordan alderen trykker. Det passer hende virkelig sindsygt dårligt kan jeg fortælle jer. Men når man hastigt nærmer sig de 90 år, så er der vidst ikke så meget at gøre.  

Hvis vi skulle "slippe" for aftensmad, så håber jeg turen går til Tversted. Det er noget af en omvej, men man må forvente ens far gider gøre lidt ekstra godt for en på sådan en dejlig solskinsdag, ikke sandt? Jeg har endnu ikke fået året første Tversteds is, og jeg kunne seriøst godt bruge en stor is med en fandens masse guf på! Uh, det ville redde min dag! Hahah!

Jeg overnatter i Hirtshals, og så får Henrik også ro til at læse til eksamen. Jeg kommer dog hjem igen allerede lørdag, fordi jeg skal på shoppingtur med en veninde her i Aalborg. så han slipper kun for mig lidt over et døgns tid, men jeg satser på, at det er bedre end ingenting. Henrik virker i hvert fald glad for det, for så er der fx ingen faste spisetider. Han får mig til at lyde som et barn når han bruger det argument, men han laver jo godt nok maden. Så ... ja. Jeg er vel også lidt et barn. Mine dvd'er er primært Disney, så helt voksen er jeg i hvert fald ikke! Hvilket i øvrigt minder mig om, at jeg nu ikke får købt Tangled i Bilka til 125 kr i dag. Pis og lort altså!

Oh well, jeg har en mindre tøjkrise foran mig, så jeg må hellere se at komme i krig med mit skab.
(Jeg har tøjkrise fordi jeg skal overnatte hjemme, men ikke gider slæbe et ekstra sæt tøj med fordi man skal på shoppetur i morgen. Jo mindre bagage - Jo bedre!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar