24.06.2011

Ganstaaaaa!

Undrer du dig en smule over titlen?
Det er okay. Den er heller ikke nem at gennemskue. Jeg har bare valgt at gense min elskede gangsta panda fra USA. Min kære, kære panda fra et outlet center i North Carolina. 



Look at the panda! 
Okay, pænt evil look jeg har på det billed til højre. 
Jeg har desværre glemt, hvad buttikken hed. Det var et eller andet Outlet center et sted. Jeg sov meget når vi kørte. Mig og skæve døgnrytmer er ikke så fandens gode venner! Men jeg vil gerne anbefale en anden butik til jer - Delia's. Jeg har en enkelt gang forsøgt at bestille noget fra hjemmesiden, men det blev anulleret fordi det var et dansk kort (De tror det er snyd, når det er danske kort).
Men måske er det muligt nu? Jeg har desværre ikke været rig nok til at prøve det igen. Men ellers find en butik hvis i skal til staterne! Jeg synes det var en lækker butik, og de har virkelig nogen søde sommerkjoler af og til. Det bedste ved det hele er, at ingen andre har noget magen til!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar