12.06.2011

Rock i Frederikshavn - Lørdag

Sidste dag til Rock i Frederikshavn - og hvilken fantastisk dag!
Det har været skønt. Vejret i eftermiddags var over al forventning, og jeg fik autografer fra 3 af drengen i The Blue Van samt et billed med to af dem. Trommeslageren og ... guitaristen mener jeg det var. Ligemeget - Det var AWESOME!

Det var en lækker solskins dag, 
og jeg fik luftet mine solbriller med styrke i øvrigt!

Her er så billedet med to af drengene fra The Blue Van .. 7

Og autograferne, som allerede er ved at være væk her til aften!

Det sjove ved dagens gode oplevelse er, at jeg så sent som i går snakkede med Natacha om, at jeg synes der manglede mulighed for autografer og mulighed for at få billed med nogen af dem der spillede der. Jeg har set nogen helt ekstremt lækre navne til Rock i Frederikshavn (Og Rock Party da det hed det!) og jeg har ingen autografer eller billeder med nogen. Det er da død ærgerligt! 
Men i dag blev det altså fikset. En anden ivrig autograf giver var Rasmus Seebach, men ham var jeg nu ikke så sindsygt interesseret i. Han var ret cool. Han havde en fan med oppe på scenen! Det fortjener sgu lidt respekt. Og så sang han Tommy Seebachs sang "Under Stjernerne på Himlen". Det vandt han også ret meget på! 

Det har været en god dag. Hurra for autografgivere! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar