07.06.2011

Klar til Zoo!

Jeg elsker allerede det her sæt tøj!

Jeg var jo på shoppetur med Natacha i lørdags, hvor jeg kom hjem med to nye par bukser. Dette er så det ene par. Jeg fandt dem i HM på et af deres tilbudsstativer. Kan i gætte prisen? 50 kr. Og HAPS - et par nye bukser til lille mig! Trøjen er en sød lille sag fra GinaTricot som jeg købte sidste sommer på strøget. Den var heller ikke specielt dyr, men kan ikke huske prisen. Det eneste minus ved trøjen er, at den altid  er elektrisk. Sidste brugte jeg endda ekstra meget skyllemiddel, men den skal bare være elektrisk den her trøje! 

Så nu er jeg klar til en dag i selskab med Ditte, hvor turen går til Zoo!
Håber det holder tørt som TV2 Vejret siger, at det nok skal i dag. Lidt sol ville ikke skade synes jeg, men skidt med det. De mørke skyer giver med al sandsynlighed en stor del af haven for os selv. Hvis bare det ikke regner, så er jeg tilfreds. Grunden til jeg skal derind er jo, at jeg vil lege med mit nye objektiv! 
Men nu må vi se. Der kommer måske en blog senere, og der kommer helt sikkert billeder ind på Deviantart!

NYT!

Jeg har haft den skønneste dag i det skønneste selskab! 
Turen i zoo var virkelig hyggelig, og jeg kan nu konkludere at en tur i zoo er stærkt undervurderet! Jeg fik foreviget Frejas første tur i zoo, men både Ditte og jeg blev enige om at vi nok måtte gentage turen igen om et par år når hun for alvor er nysgerrig! Så ... jeg glæder mig faktisk allerede! 
I kan tro jeg nyder rollen som en "ekstra" moster. 
Det er lige mig!
 


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar