12.06.2011

Rock i Frederikshavn - Billeder!

Fredag d. 10. juni
Alphabeat er nu dejlige live! 
På lille scene spillede et band der hedder Superstition!
Og vi fik luftet vores solbriller lidt!
.. Og lavet fine grimasser!
 Og fredag sluttede Lars Lilholt af. Ikke noget jeg var vildt begejstret over!

Lørdag d. 11. juni
Danser med Drenge startede med at spille lørdag eftermiddag!
Klokken 16 havde vi æren af at høre The Blue Van!
Som i øvrigt er pænt gode live! 
Jeg er så charmerende!

Autografer fra 3 ud af 4 og billed med 2 ud af 4! 
 Seebach fik lov til at spille for en masse skrigende piger - 
han hev endda en med op på scenen! 
 DAD er altid en fornøjelse live! 
Men efter det, så sluttede "festen" også. 
Og turen gik hjem til en dejlig varm seng! 

Jeg har gjort billederne små, fordi ellers ville de fylde .. alt for meget.
Men klik på dem, hvis du vil se dem i oprindelig størrelse. Det er dog begrænset, hvor fed en kvalitet min Canon IXUS tager billederne i, når jeg zoomer og tager billeder i mørke. 
Men det er bedre end ingenting i hvert fald!

Håber i har haft en dejlig weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar