21.06.2011

Præcis for et år siden ...

... rendte jeg rundt med en rød hue og nød livet.
Efter studenterfesten i går, blev jeg helt nostalgisk. Det første jeg gjorde da jeg kom hjem her til aften, var at grave huen frem og kigge lidt på den. Tænk at jeg ventede så mange år på en hue, fik den, gik med den i en uge og sidder her et år senere og savner det hele så frygteligt meget.

 Lille flaske og glas der fulgte med huen! 

 Navnet bag på huen - i sølv fordi det er flottest!
Guld og rød go home! Sølv er flot og kan ses på afstand!

 Sådan ser den altså ud. I overraskende pæn stand, ikke sandt?

 Men indvendigt er der blevet fyldt godt ud med lidt af hvert. 
Vidste i øvrigt, at både Henrik og Vinnie er mine for evigt udkårne? Hehe ..

Jeg har mapper med billeder der bare er opkaldt efter uge dagene. Det var nogen fine billeder jeg fik foreviget den uge, og jeg nyder at kigge dem igennem.
Men synet af huerne er altså et ømt punkt blot et år efter man selv stod med en på hovedet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar