21.06.2011

Flot Maria ..

Jeg har glemt min mobil oplader derhjemme. Det er ikke specielt smart, men tro det eller ej, så lever min mobil faktisk endnu. Også kun lige! Det er heldigt, at jeg bare kan ligge den og lade passe sig selv. Der er så sjældent nogen skriver alligevel.

Det var lidt hårdt, at være med oppe på Katrines gymnasium i går. Alle de fine studenter.
Det bragte en masse følelser tilbage, som jeg lykkeligt havde glemt. Skuffelse, lettelse, rastløshed.
Det var en god dag, og det var dejligt at fejre Katrine og hendes flotte hue! Hun fik en bedre afsluttende karakter end jeg gjorde. Så håber bestemt hun er tilfreds med sig selv - om ikke andet, så er det slut alligevel.

Jeg er gået glip af en masse blogs de seneste tre dage. Glæder mig til at komme hjem og få mig godt opdateret igen! Jeg savner at kigge en milliard blogs igennem i løbet af dagen. Det er en frygtelig afhængighed siger jeg jer! Men det kunne ha' været Farmville på Faccebook, og så er tilfældige menneskers blog slet ikke så slem en afhængighed ved siden af det!

Rodet blog. Jeg vil smutte igen. Jeg vender stærkt tilbage med billeder og det hele i morgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar