13.06.2011

I er godt nok lidt kedelige!

8 faste læsere, og et sted mellem 30 og 60 visninger om dagen .... og ikke engang noget "Synes godt om" eller "Synes ikke godt om". Ingen kommentarer selvom alle kan kommentere. Bare ... 30-60 visninger om dagen.
Oh well, den bliver da læst. Folk bruger i gennemsnit 1,36 minutter på siden. Og det er folk fra hele landet - også fra Hjørring - der læser med. Det er da meget sjovt. Bare synd i ikke siger et eller andet af og til!
Det er nu engang det hyggeligste ved en blog. At snakke med folk!

Nå, jeg vil også være kedelig i dag. Jeg har planer om popcorn og Wipeout på min PS3!
Ville bare give jer en lille opfordring til at sige hej en gang i mellem!
og så kan jeg da lige dele en god sang med jer, når jeg alligevel er her!

Mig som ellers hader Rasmus Seebach. 
Men det er jo også hans fars sang !

2 kommentarer:

  1. Jeg har haft flere forskellige blogs, der har omhandlet meget forskelligt, og har oplevet at man bør have tålmodighed med sine læsere. Jeg ved ikke hvor længe du har haft din blog, men går ud fra at du er nyere, og de store blogs, der får mange kommentarer om dagen, har jo kæmpet for det i flere år. Og så er det rigtig vigtigt, at lægge kommentarer på andres blogs (især de store) da folk på den måde nemmest, finder frem til en blog.

    Til slut, vil jeg mene, at det er en rigtig skidt måde, at tiltrække læsere - eller få folk igang med at kommentare - ved at lave et indlæg, som du har lavet der. Det giver da ikke ligefrem motivation til at lægge en kommentar ;)

    Blot lidt råd, fra en forhen garvet blogger :-)

    SvarSlet
  2. Jamen tak for dit råd, men synes bare det er kedeligt at et sted mellem 30-60 mennesker kan kigge herind og så ikke sige et pip til noget af det jeg skriver selvom de bruger mellem 1-2 minutter på siden alligevel.
    Jeg er godt klar over, at det tager tid. Synes bare det er ærgerligt, at ingen siger noget.

    Og så siger jeg tingene på min måde. Ser ingen grund til at skulle pakke noget ind, når der alligevel ikke er nogen der har lyst til at kommentere :)

    SvarSlet