09.07.2011

Lækker og nem aftensmad!

Min kæreste og jeg forsøger at lave madplan til hver eller hver anden uge. Det er altid noget af et arbejde, men må indrømme Arla er en stor hjælp når der fx er billig hakket svinekød på tilbud! Fordi jeg er totalt ide forladt, når det kommer til mad. Sådan ... Virkelig meget !Men nu vil jeg dele Arlas opskrift på Spaghetti med kødboller - vi brugte dog pasta skruer fordi det havde vi i forvejen!

 Sådan så tomatsaucen ud i starten, ret tynd. 
Senere jævnede min kæreste den også lidt, fordi det blev for tyndt ellers.
 Farsen blandet sammen - vores løgstykker var dog lige grove nok.
Det anbefales evt, at man måske river løg i i stedet.
 Så blev bollerne kogt, og smidt over i tomatsaucen!
Jeg glemte at tage billeder af kogningen, fordi det gik så stærkt!
 Så med lidt parmasan over, så er det bare at gå i krig! 

Har i i øvrigt set at man inde på Arlas hjemmeside, kan ændre i antallet af potioner?
Så man kan ikke selv skal sidde og halvere opskriften i hovedet eller at man bare laver til 4 personer. Vi lavede mad til 2 potioner, og det passede perfekt! Jeg er dog lidt småsulten her senere, men det er jeg næsten altid og skal under alle omstændigheder helst spise noget, da jeg desværre har tabt mig (Jeg er undervægtig). 
Men det med potionsstørrelserne er virkelig rart synes jeg! Jeg glemmer så tit at halvere opskriften, og min kæreste spiser det mad der er! Så jo mindre vi laver, jo bedre. Han er trods alt lidt større end mig :)


Ups, kom til at købe Bounce med Calvin Harris og Kelis! 
Og fandt skuffende ud af, at Danza Kuduro med Don Omar kun er på en hel cd. 
Har ellers lige fundet 10 kr fra opsparingen på netbank!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar