03.07.2011

Bloglovin

Jeg siger jer, at jeg har arbejdet ihærdigt her til middag!
Jeg har slettet mig som fast læser af mange steder - især ved folk der ikke har opdateret deres blog i månedsvis! Derudover har jeg tilføjet de folk jeg forsat gerne vil følge til min bloglovin profil! Lige med undtagelse af dem, der er private selvfølgelig. Så når jeg åbner mit betjeningspanel, så ser det helt overskueligt ud nu!
Og oveni hatten slipper jeg for, at kigge to steder efter blog opdateringer, for nu er det hele samlet til den her bruger eller bloglovin. Det er faktisk skide smart, men der lå godt nok meget arbejde i det!

Har du i øvrigt set, at jeg har tilføjet en ny side i toppen?
Der kan du reklamere ligeså tosset du vil for din blog!

Derudover har jeg tilføjet en afstemning ude i højre side!
Jeg vil meget meget gerne, at i afgiver en stemme eller to - måske også selvom du ikke er fast læser!

Well, ikke mere blog for denne omgang - for nu vil jeg have noget lagkage ude på terrassen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar