14.07.2011

Der kan umuligt findes noget bedre, end at få besøg af en af sine bedste veninder. Heldigvis falder det sammen med, at kæresten er travlt optaget af så meget andet. Hun er her kun en dags tid, men det er også langt bedre end at hun slet ikke kommer! Modsat mig har hun nemlig rigeligt med arbejde, og af og til måske også mere end hun har godt af. Hun nyder hendes rigdomme, og jeg misunder hende en smule.
Det var planen at vi skulle til Zulu Sommerbio i Skovdalen i aften. Men sandheden er, at jeg faktisk ikke ved, hvor Skovdalen er. Og filmen starter først kl. 22 ifølge hjemmesiden - hvilket liiiiiige er lidt sent synes jeg.

Så Natacha har købt filmen "Kongen Store Tale" og så sidder vi i den bløde sofa, i min varme stue og ser den i stedet for at sidde i den danske sommerkulde og se "The Social Network". Hvilket jeg i øvrigt synes er en genial byttehandel! Min venindes eneste ønske var bare, at få lov til at se "To på Flugt" som hun endnu ikke har set. Da det er en af mine ynglingsfilm, så bliver det helt sikkert ikke et problem!

I aften skal jeg prøve en opskrift jeg fandt på en anden blog. Nogen tun-frikadeller med salat og hjemmebagte boller. Det er nu fantastisk, at blive inspireret af andre blog brugere! Opskriften på tunfrikadellerne finder du her!
 Jeg har selv valgt at bage nogen andre boller, for at undgå at købe for meget nyt. Jeg vil helst bruge noget af det vi allerede har. Så da jeg faldt over en opskrift på chiliboller, så måtte det jo prøves! Dem har jeg så bagt her til middag, og de er nu endelige færdige.


 De er sådan set udemærket, men jeg ærger mig måske over, at jeg ikke lavede grove boller i stedet!
Men de er dejlige bløde og har en lille smule hint af chili. Intet ekstremt. 
Opskriften er fundet her!

Nå, jeg vil smutte igen. Så kan jeg lige rydde op og støvsuge inden Natacha kommer. 
Håber i nyder denne aften ligeså meget som jeg med sikkerhed vil komme til!
- Og forresten så tager jeg hjem i morgen. Så kan ikke love blog opdateringer!

1 kommentar:

  1. Hej! Bliver lige nødt til at høre om tun-frikadellerne blev gode? Det håber jeg for dig. God søndag!

    SvarSlet