26.07.2011

Lidt kedsomhed ..

Det føles ærlig talt som om, at hele verden er gået i stå.
Jeg fik mig et chok i formiddags, da en mand kom for at aflæse vand. Tak for advarslen alligevel! Så står man der i nattøj med morgenhår og ser fuldkommen idiotisk ud. Men han var nu flink, fandt vanddimsen han skulle aflæse ret hurtigt og ønskede mig en god dag.
Det er så mit socialliv for i dag. Ej, jeg var godt nok ovre hos en pakkedame på "posthuset" for at spørge, om der virkelig lå en pakke til min kæreste. Det gjorde der ikke, det var den han fik onsdag formiddag.

Udover overstående er det meste af tiden blevet brugt på at spille Sims. De to tvillingedrenge er snart voksne, faren der lige har nået toppen af militær karrieren bliver gammel om 1½ dag og de to tvillingepiger er børn der elsker forholdsvis musik og malerier.
Den ene dreng har endda fået en kæreste! Satser stærkt på at den anden dreng også får en lige om snart. Pigerne er jeg lidt mere bekymret for. Alle de venner de får er piger, ergo jeg kommer til at mangle nogen drenge når de bliver teenagere. Men det kan jo fixes!
Det der irriterer mig mest er, at en voksen dreng som moren har fra et andet forhold åbenbart ikke er i stamtræet, men han er angivet som familie hos samtlige i husstanden? Sims er af og til lidt idiotisk synes jeg.

Nu sidder jeg så her. Endnu en kedelig blog til rækken.
Men man kan jo ikke opleve noget alle dage, og slet ikke når pengepungen er fuldstændig tom. Håber alligevel der er nogen læsere derude, som stadig kigger med. Det varer ikke mere end 24 dage, så går turen mod LA! Og der er forhåbentlig lidt mere at fortælle under eller efter den tur!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar