01.07.2011

Lige en hurtigt en !

Jeg skal faktisk nå pokkers meget i dag!
Kan i huske mine citron muffins/cupcakes? Dem skal jeg have lavet. Derudover har jeg også tænkt mig at lave nogen chokolade muffins! Så er der nemlig både til i morgen, hvor Henriks familie kommer og siger tillykke, og til på mandag, hvor vi skal hen til en veninde og sige tillykke!
Men muffins er jo slet ikke nok, når vi nu bliver 6 mennesker til kaffe og kage! Så jeg har lovet Henrik at lave den der super awesome lagkage jeg lavede til min egen fødselsdag da pigerne var på besøg. Fordi det bliver umuligt mere lækkert end det!
Og så var planen, at jeg ville fikse terrassen og feje blade ud af skuret. Så jeg har rigeligt at se til i dag!
Men synes lige jeg ville dele dagen outfit med jer, fordi jeg synes jeg ser godt ud i dag!

Buskerne er fra Message - 80 kr folkens! 
T-shirten er fra HM - en fødselsdagsgave fra pigerne fra gym.

Nå, jeg må hellere lette numsen og komme i gang med dagens planer!
Jeg har jo slet ikke tid til det her bloggeri!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar