29.07.2011

Hold da helt op!

Skal da lige love for, at det er sommer nu, hva?
Gennemsnits temperaturen i lejligheden siden jeg kom hjem har været ca. 28 grader. Både morgen, middag og aften - og det er varmere udenfor i solen! Jeg smelter simpelthen, men alligevel besluttede jeg, at lade Sims være i dag, og tage tæppet og ligge mig ud med en bog. Jeg fik læst et kapitel, og så kunne jeg ikke mere. Det blev simpelthen for varmt!


 Og så ringede man lige til sin mormor, som bestemt synes jeg skal besøge hende.
Det kan man vel ikke sige nej til, så i morgen forsvinder jeg altså igen en dags tid :)

2 kommentarer:

  1. mm.. i have actually followed your blog to raise my Danish skills a bit so.. no English translation needed for me :)

    SvarSlet
  2. Well, I thought I would ask.
    What do you to learn danish for? :P

    SvarSlet