02.07.2011

Rigeligt med ... kage?

Min kæreste fylder år i morgen, og i den forbindelse havde han familie besøg i dag.
I morgen fylder han så år, og en fælles veninde har snakket om at lave kage. Jeg håber hun kommer med kage - ellers har vi i det mindste lagkage tilbage fra i dag.
Mandag har en anden fælles veninde fødselsdag, og hun fejrer det også i weekenden. Så vi har aftalt at samle vores kagerester, og æde os tykke i alt det kage der måtte være tilbage!
- I må indrømme, at det lyder som tre virkelig lækre dage, ikke sandt?

Jeg kan fortælle jer, hvad vi har lavet af kage til weekenden.

De er altså lækre! De blev bare meget kompakte denne her gang. 
Er lidt i tvivl om hvorfor, men de er stadig lækre!

Chokolade muffins! 
For at være sikker på der var kagerester nok, så lavede jeg også dem her.
De er virkelig gode, og jeg vil virkelig anbefale opskriften!

Til sidst ... 
Den er bare god!
Denne gang med smeltet chokolade blandet med tilfældig mængde fløde og en spsk honning til overtræk. 
Og noget ... violsmags krymmel sjov fra Dr. Oetker eller sådan noget i den stil!

Første dag med kage er snart veloverstået, nu er jeg klar til den næste!
Dagen i dag startede i øvrigt med frokost nede på restaurant Elbjørn. En gammel isbryder lavet om til restaurant. De laver noget lækker mad dernede, men priserne er også ... i den gode ende ihvertfald! Men dårligt er det ihvertfald ikke, så har du råd til en dyr frokost, så kan du jo prøve at kigge forbi!
Så god frokost og lagkage og en luftig muffin og en kompakt muffin. Og om en times tid står den på aftensmad i form af ... Ja, nok ikke mere end en skive rugbrød!

1 kommentar: