12.07.2011

Når man ikke har lyst til at være alene ..

... så er det altså heldigt, at man har en veninde som Carina.

Søndag formiddag kiggede Henrik på mig, og spurgte om jeg ville være ked af, at han tog afsted til onsdag eftermiddag. Jeg ville lyve, hvis jeg ikke påstod, at jeg var en smule ked af det. Men det er ligeså meget fordi, at jeg er afhængig af ham. Jeg glemmer at spise, og med mit tab af to kilo her forleden, så var det bare en udfordring jeg ikke kunne overskue. Men Carinea skrev, at hun kom hjem søndag. Så kunne hun jo godt kigge forbi mandag. Men hun var ikke hjemme længe, før kedsomheden meldte sig. Så hun kom søndag aften, og er lige taget hjem nu her.

Frokost på terrassen!

Søndag aften gik med SingStar og chips. Mandag foregik med et forsøg på at vågne op, en køretur hjem til Carina efter en cykelpumpe, lidt forkost på terrassen, Den Lille Havfrue 1 og Den Lille Havfrue 2 samt Tarzan og Prinsessen og Frøen. Filmene blev i øvrigt supleret med 1½ pose chips, ret mange Milky Rolls, en pose Maltesers samt lidt Topform og en enkelt cherry til hver. 
Jeg skal hilse at sige, at overstående diæt er ikke noget ens mave værdsætter. Jeg fik rent faktisk ondt i maven i går aftes da vi gik i seng. Og i dag er appetitten slet ikke eksisterende efter det ædegilde vi havde i går! Men mon ikke en skive rugbrød kan rette op på alt det onde?

Selskab er godt, men lidt alene tid skal man bestemt heller ikke undervurdere!
Og nu er jeg alene igen, helt indtil i morgen eftermiddag. Og ved i hvad? 

Jeg skal vaske alt for meget tøj! >_<

2 kommentarer:

  1. Det lyder som hyggeligt. Jeg er også alene denne uge og har det også med at glemme at spise. Det er noget rod.

    SvarSlet
  2. Det var det bestemt også! :)
    Ja, det er noget værre rod er det. Man skulle ikke tro, at det var muligt at glemme noget så vigtigt, vel :P

    SvarSlet