13.07.2011

Det er dødirriterende ..

... at vågne om morgen og bare være fuldstændig tung i hele kroppen fordi man har sovet så godt.
Jo, det er ganske vist en rar følelse, at have sovet godt men ... Det er så svært at komme op!
Så jeg sov videre efter at have vendt og drejet mig og konkluderet, at jeg ligeså godt kunne sove i stedet for at kæmpe mig ud af sengen. Da jeg så vågnede senere og opdagede klokken var blevet 12, så var det måske lidt dumt. Min undskyldning er, at jeg først kom i seng efter klokken 2! Dårlig undskyldning, men alligevel ..

Lige for at gøre det hele meget sjovere, så vågnede jeg med det vildeste morgenhår jeg længe har haft. Mit hår plejer jo at være langt, tykt og fint. Det er en kunst at få krøller der holder bare 3 timer, og min permanent forsvandt også noget hurtigere end det passede mig.
Men nu hvor det er blevet kort ... Ak ja, det har fået sit eget liv nu.
Jeg er så morgenlækker!

Hvad har jeg ellers lavet det sidste par dage?
Jo, hvis i læste bloggen fra igår, så ved i jeg havde besøg af en vis veninde. Men hun tog som sagt også hjem i går - efter SingStar og en masse Disney film - og hvad gav jeg mig så til? Jeg så flere disneyfilm faktisk .. 
Og resultatet er, at jeg har set hele 8 disneyfilm på to dage.
De øverste har jeg set alene,
de nederste så jeg sammen med Carina. 

For en der aldrig ser film alene - og faktisk bare sjældent ser film i det hele taget - så er 8 film på to dage ret meget! Og jeg var også godt træt i hovedet da jeg blev færdig med den sidste film i går (Og var måske også lidt træt i hovedet efter et personligt angreb andet steds på nettet. Tsk, nogen folk altså..)

Men nu kommer Henrik forhåbentlig snart hjem, og siden jeg antager at han snart kommer, så burde jeg måske også komme i gang med opvask og oprydning og ikke mindst en grundig udluftning! 
Det bliver fandme hurtigt klamt i sådan en lille lejlighed når man sidder og ser film to dage i streg!

4 kommentarer:

  1. Hyggelig blog :) Jeg elsker Disney film! Men jeg har dog aldrig set den med prinsessen og frøen :(

    Håber du vil tage et kig forbi min blog.

    SvarSlet
  2. Tak!
    Disneyfilm er også skønne! Prinsessen og frøen er en sød film, men dog ikke en af de bedste :)

    SvarSlet
  3. Ahh Disney film slaar naesten aldrig fejl. Saa selv Pocahontas i flyet selvom der var 100 andre film, man kunne vaelge imellem.

    Forresten MANGE tak for baade kig og kommentar paa vores blog. Det er vi rigtig glade for :) Er dog ked af at hoere, at du ogsaa har maatte sige farvel til din hund. Det er aldrig sjovt at miste nogen man holder af. Vi holder humoeret oppe ved at huske, at Max trods alt har haft et langt og godt liv - og vi har stadig en anden dejlig hund, som vi kan oese med kaerlighed :)

    SvarSlet
  4. Nej, disney slår faktisk aldrig fejl! :P
    Åh, Pocahontas. Jeg har ikke tid til at se flere lige nu >_<

    Det var så lidt. Det er en rigtig fin blog i har :)
    Ja, det er heller ikke rart at vide de lider jo! Det e derfor min hund måtte aflives. Vi vidste ikke om hun led nogen smerte :/
    Hvor er det dog snyd, at i har en hund mere! Jeg vil også have en hund mere :P

    SvarSlet