06.07.2011

Jeg skal holde, hvad jeg lover!

Skyerne trækker hen over himlen, og man har næsten allerede glemt den skønne sol og dens dejlige lys.
Nu sidder jeg tilbage i min egen sofa, og ser filmen "Farvel Bafana" på DR HD. Endelig får man lidt nytte af den enorme licens de modtager. Det føles rart. Jeg hader at spilde penge.
Men i går lovede jeg jer vidst nogen billeder fra min hverdags weekend. Det var nu meget hyggeligt, at komme lidt ud. Henrik har rigeligt at lave herhjemme, jeg derimod er bare ved at blive sindsyg! Så det er så hyggeligt at komme ud! Det er altså svært at underholde sig selv i længden. Jeg bliver en frygtelig pensionist!
Billeder - yes! Der mangler altså nogen fra tirsdag formiddag, fordi jeg havde lagt mit kamera "hjemme". Så lånte Katrines af og til, men de må vente til en anden dag. Hun har også taget alle billederne, hvor jeg er på!

 Vi blev sat til at ordne kantareller før vi måtte gå i skoven.
Helvedes arbejde kan jeg godt sige jer!
Er de ikke søde? Har altid været forelsket i den hvide. 
Men ingen katte her i lejligheden! Men det ville også være synd, når de er fra landet.

Naboens heste!

Her kommer et par af Katrines billeder ..

 Og til sidst et billed af fotografen selv ..

 Katrine - Find hendes billeder her!

Der kommer flere billeder både herinde og på dA i løbet af ugen! 
Havde ingen usb med, så billederne skal lige overføres til mig først jo! 

2 kommentarer: