07.07.2011

Sommer ..

Vejret driller mig og mine planer. Jeg vil grille med Per, men vejret siger regn denne weekend og kulde næste weekend. Hvad fanden bilder vejret sig lige ind? Det kan det da ikke være bekendt. Men åbenbart!

Jeg skal nok dele flere billeder med jer på et tidspunkt, men ellers har jeg lagt nogen ind på min dA profil. Det er bare hvis du har lyst til at kigge forbi. Der kommer helt sikkert flere billeder derind i løbet af aftenen. Det ved jeg, fordi jeg skal vente på Top Model kl. 22. 


I dag er der 40 dage til jeg igen skal mod staterne. Det er hvis vi tæller dagen i dag med.
Og jeg glæder mig! Jeg glæder mig helt vildt meget. Jeg kan slet ikke vente, og jeg er såå klar til at tage afsted lige nu og her! Det eneste jeg ikke er klar til, er den tøjkrise der altid følger når man skal rejse. Mit sommertøj er ... sparsomt. Så er meget i tvivl om, hvad jeg skal have med, og hvad der skal blive hjemme.
Er det noget i kan hjælpe med, hvis jeg giver en guidet tur gennem mit sommertøj?

Er der i øvrigt nogen af jer, som kan anbefale noget derovre?
Så sig endelig til. Vil meget, meget, meget gerne vide det så.

Til sidst vil jeg gerne slutte af med, at jeg er glad for opmærksomheden på den brugerlavede blog-roll.
Jeg synes det er skønt, at folk ligger deres links derind. Jeg håber for jer, at det betyder flere besøgende!
Jeg kan i hvert fald se, at de steder hvor jeg har været på besøg, kommer der besøgende igen. Så håber i andre er ligeså heldige!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar