26.01.2012

Udsalg på Nelly

Nu sidder jeg og roder lidt på Nelly igen, af ukendte årsager. Kontoen siger stop, så hvorfor jeg udsætter mig selv for tortur aner jeg ikke. De har godt nok mange fine ting derinde - og så er der mange rigtig billige ting! Værst af alt - for mig uden penge - så er der 50% på Nowhere !
Lige for at være mere irriterende, så faldt jeg over det her under udsalg ..

 Det dyreste af overstående? Kjolen nederst til venstre - 169 kr. 
Alt andet er under det beløb.. Klik på billederne, for at se prisen!
Så er du så heldig at du har flere penge tilbage her i slutningen af januar, så anbefaler jeg at du udnytter det. Jeg ved ihvertfald, at jeg ville, hvis jeg havde råd! Det har jeg bare desværre ikke, så jeg må nøjes med at nyde den pakke der kom hjem til mig her i dag.. Det er bare trist at se så mange fine ting på udsalg - og vide at jeg aldrig kommer til at gå i det eller får råd til at købe det. Noget af det er ret langt fra min stil, men det ser sgu da godt ud! Den mørkeblå kjole med lynlås og trøjen over den er ihvertfald to ting jeg sindsygt gerne ville have fingre i. 

Igen, hvorfor er det jeg torturerer mig selv med det her gøgl? 

I morgen skal jeg hjælpe en veninde med at flytte. Det bliver tidligt, allerede fra kvart i 10. Jeg synes ikke rigtig jeg gider, men hvad har man ellers veninder til? Så jeg ofrer mig og tager af sted. Med lidt held kan jeg lokke hende til at tage billeder af mig i det tøj jeg fik med pakken!

2 kommentarer:

  1. Det er farligt for mig hver gang du finder noget orange! Det er den farve jeg er forelsket i for tiden ved du nok.. og var da også lige inde og kigge på toppen, men snittet er ikke helt mig.. Min konto ånder lettet op! :D

    SvarSlet