04.01.2012

Storm .

Ej, hvor var jeg bare træt af stormen i nat. Jeg var ellers lige faldet i søvn, da stormen for alvor begyndte at tage til udenfor. Alt jeg kunne tænkte var "Hvis det larmer her, hvordan fanden er det så i Hirthals?!!!". Det var ret vildt, og jeg er faktisk oprigtigt overrasket over at se, at flagstangen ved plejehjemmet stadig står, for der var andre ting der måtte lade livet ...
... som fx lampen udenfor vores lejlighed. Vi fik et godt grin da vi opdagede det her i nat, og min kæreste fandt ud af, hvad der havde larmet sådan lidt tidligere. Vi havde faktisk troet, at den ville knække i løbet af natten, men heldigt for den bil der holder ved den, at det ikke skete!

Kunne i mærke stormen hos jer, eller blæste det bare lidt?

5 kommentarer:

  1. Ja det var rigtig vildt! Startede sådan rigtig op
    omkring kl. 19 med rigtig meget regn og blæst og
    imellem 22-24 var det vist værst her på sydfyn!
    Tror endda at det haglede lidt?

    Sikke en omgang! :)

    SvarSlet
  2. Jamen som en der var i Hirtshals på daværende tidspunkt kan jeg fortælle dig at det larmede af H til! Loftet knagede simpelthen så meget at jeg på et tidspunkt tænkt at det snart faldt ned i hovedet på mig..
    Og nu er jeg på Fyn, her blæser også meget... men ikke noget der kan sammenlignes med Hirtshals..

    SvarSlet
  3. hej, Super fin blog :) hvis du har lyst så kig gerne forbi min på: Linebiine.blogspot.com (:

    //Linebiine

    SvarSlet
  4. Rikke: Så det blev endda træls helt nede omkring sydfyn? Det havde jeg ikke troet faktisk :P

    Pernille: Kan noget sammenlignes med storm i Hirtshals? :D

    Line: Tak skal du ha :)

    SvarSlet
  5. Tak fordi du gjorde opmærksom på at videoen var privat. Det var jo ikke meningen :) nu skulle den gerne virke. Hvis ikke, så sig lige til!

    SvarSlet