23.01.2012

Findes der noget bedre ...

... end at vinde give aways?
Nu har jeg set min veninde Carina vinde guderne må vide, hvor mange give aways efterhånden. Denne gang var det altså endelig min tur, og sikke en lækker give away at vinde! Jeg var med i give away'en inde på bloggen The Impressionista, hvor jeg vandt 100$ til Shopbop. Slet ikke så ringe endda, vel?
Det var slet ikke en dårlig måde at slutte mandagen på, og lige for at toppe det er der hjemmelavede burgere til aftensmad - Ja tak!

4 kommentarer:

  1. Mmmm måske lige at vinde i lotto. Hehe. Ej, pjat til side. Hvor er det fedt, at du var en af de heldige til at vinde 100$ til Shopbop!!!! Tror bestemt en hver pige vil være glad for sådan en præmie; envy :'')

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, men nu var den store gevinst delt ud til et par nordmænd og en finne, så jeg nøjes :P

      Slet
  2. Hvor er du heldig! Og hvor er jeg dog misundelig :b

    http://highonsophie.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg føler mig også ret så heldig! :D

      Slet