24.01.2012

Jeg er i tvivl!

Jeg har endelig fundet noget inde på Shopbop, som jeg bare eje. Men der er flere forskellige farver at vælge i mellem, så nu er jeg selvfølgelig i tvivl om, hvilken farve jeg skal snuppe!
Så hvad siger i? Skal jeg snuppe den hvide, den blå eller den sorte?


Min kæreste siger, at jeg skal vælge den hvide. Jeg ville instinktivt vælge den sorte, men overvejer den blå for at få lidt farve ind i min gaderobe.. Jeg er bare så meget i tvivl!
Man bliver helt fristet til at snuppe en af hver!

Hvad siger i? 
Hvid, blå eller sort?

11 kommentarer:

  1. Du ville hurtigt blive træt af den hvide - det kender jeg dig godt nok til efterhånden!
    Og ja den sorte er for sikkert et valg, selvom den nu er lækrest i sort?

    Glem min pointe, jeg er på den sorte!

    SvarSlet
  2. Nu ved jeg ikke så meget om, hvad du går i til hverdag, men den blå er rigtig pæn, meen, hvis man ikke har så meget, der passer til, er det den sorte, der er pænest af den hvide og sorte.
    Havde det været mig, havde jeg valgt den sorte.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er heller ikke nemt at vide jo :P
      Men jeg er også fristet til at vælge den sorte!

      Slet
  3. Hvid OG sort, go :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Giver du den næste? De er altså pæææææænt dyre :P

      Slet
  4. Hej :) Jeg følger din blog på bloglovin syntes den er vildt fed.
    tager du ikke et smut forbi vores blog.
    http://majbritogsophia.blogspot.com/
    xx Sophia :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for de rosende ord :)
      Men hvis du vil reklamere for din blog, vil jeg virkelig værdsætte, om du gad gøre det på siden der er beregnet til det - http://mmmhbym.blogspot.com/p/har-du-en-blog.html :)
      Så skal jeg nok kigge forbi :)

      Slet
  5. Den blå er jeg ret vild med :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også fin.. Men den sorte er bare et sikkert valg og en sikker vinder :P

      Slet
  6. Well then ... som det ser ud nu, så er det den sorte jeg bestiller hjem her i weekenden :)

    SvarSlet