02.01.2012

Udsalgs fuser ..

Så først vågnede jeg og tænkte "Yay, ny mobil!".
Men det blev ødelagt, da der ligesom ikke var penge nok, til den jeg går og sukker efter.
Så tænkte jeg, at jeg ville shoppe mine sorger væk, og bl.a. købe mig en ny clutch. Jeg fandt nemlig en inde på Neye, som jeg gerne ville have - og den skulle være på tilbud! Det viste sig så, at den ikke var til at finde. I stedet fandt jeg en der lignede den helt vildt, den var bare kun tilbage i sølv - og jeg skal ikke have en sølv pung/taske. I stedet faldt jeg pladask for en vare der selvfølgelig ikke er nedsat det mindste ....
... men det kommer ikke til at ske. Synes ikke lige, at jeg har 600 kr til sådan noget! Så var den til 200 kr altså alligevel noget bedre. Hvorfor laver ADAX også bare sådan nogen super lækre clutches? De er bare så lækre at røre ved, og det er der bare ikke ret mange af dem der er synes jeg!
Den har endda plads til kreditkort, så jeg kan bruge den som pung uden de helt store problemer. Penge, kom til mig!!

Nå, så jeg fik ingen clutch. Jeg fandt heller ingen bukser, som jeg synes, at jeg måtte eje. Og mobilen kunne ikke købes alligevel. Og der var ikke mere cheddar i Spar.
Så det føles lidt som en fuser, at sidde her nu. Og sukke efter en clutch til fucking 600 kr! Øv!

I morgen kommer en af mine veninder fra efterskolen på besøg. Det er alt for længe siden, at jeg har set hende - samt hendes lille guldklump! Hun blev nemlig mor sidste år, og jeg har ikke set dem alt for længe.
Så det ser jeg rigtig meget frem til!

Kom i forresten godt ind i det nye år?

2 kommentarer:

  1. Jeg var i aalborg storcenter idag - fedt at vide, ikke?
    Men min pointe var, at fortælle om de små tasker, clutch om du vil(d: ) som de havde i ''BUKSEN'' - det var til 149,- og havde plads til både penge/kort og mobil. Mærket var Friis & co.
    De havde også en anden en til 299,- som også var super fed - i mit hoved i hvert fald :)

    SvarSlet
  2. Det kunne være, at man skulle derud!
    Tak for tippet! :D

    SvarSlet