17.01.2012

Når alt andet fejler ...

... så er musik den bedste form for underholdning.
Det er faktisk længe siden, at jeg sådan rigtig har hørt musik. Der har i ny og næ været et eller andet på min iPod, men det er længe siden jeg har lyttet efter og levet mig ind i det. Det er længe siden jeg har givet slip, og bare .... nydt det.
Men i går kom jeg i tanke om, at jeg slet ikke har hørt noget fra det album Jay-Z og Kanye West lavede sammen sidste år. Så synes ligesom det var på tide, for jeg er ret vild med dem begge. Faktisk har jeg nævnt Kanye et par gange gør - både her, her og her!

I har sikkert allerede hørt Ni**as in Paris kan jeg forestille mig.
Så vidt jeg ved, har den været noget i radioen .. 

Den næste jeg er faldt over er den her med Beyonce - som jeg også er fan af!
Hun er fx nævnt lige her - det album hører jeg stadig!

Jeg kunne sikkert blive ved, men jeg aner ikke engang om det siger jeg noget så helst, så holder resten for mig selv - indtil videre! Nu skal jeg også lige høre det ordenligt igennem, inden jeg kaster om mig med rosende ord.. Det plejer ihvertfald, at være en ide! Det jeg har hørt indtil videre er dog ret catchy!

Har i et eller andet godt musik at dele med mig, så min playliste på Spotify ikke bare er Jay-Z, Kanye og Beyonce? Jeg er ikke specielt kreativ, og kan ikke rigtig komme i tanke om noget jeg mangler at høre eller har lyst til at høre. Det må gerne være i nogenlunde samme genre. Alt muligt indie gøgl kommer jeg ihvertfald nok ikke til at lytte meget til!

2 kommentarer:

  1. Sidste sang er nice!

    http://highonsophie.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Lige nu er jeg vild med alt Rihanna spytter ud (http://www.youtube.com/user/RihannaVEVO). Og så kunne du måske prøve at tjekke Kat deLuna (http://www.youtube.com/user/katdelunaVEVO) - ved ikke, om det evt. er noget, du ville kunne lide :-)

    SvarSlet