28.01.2012

Den der pakke ..

Der var stadig plus på kontoen, og selvom jeg egentlig havde besluttet mig at flytte dem over på opsparingen, så faldt jeg altså virkelig over den her top fra Forrest & Bob - og de havde fri fragt. Så jeg købte den, og så er der altså ikke så meget at flytte over på opsparingen. En biograftur og den her top har i hvert fald bragt min konto i knæ, så nu må jeg hellere stoppe det der shopping indtil jeg får penge igen! 

Undskylder i øvrigt for de lidt kedelige billeder, men det var koldt ude, og lyset var dårlige inde. 
Så det gik lidt stærkt!

2 kommentarer:

  1. Den er godt nok fiiin, men stakkels konto, heh. Hvor høj er du, og hvilken størrelse har du taget den i? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er nemlig fin! Men også ret tynd, så glæder mig allerede til sommer!
      Den er sgu lidt kold på den her årstid >_<

      Jeg er 165 ca.. Det er vidst det der står i mit pas, så plus/minus et par cm måske :D
      Jeg fik den i en XS, og den sidder ret løst.. Jeg er også en lille spinkel en! :P

      Slet