16.01.2012

Ferie ..

Min eksamen er overstået, og jeg har nu ferie indtil vi begynder i februar!
Det gik ikke særlig godt, og opgaven var i forvejen ret dårlig, så jeg fik 4 til eksamen. Jeg er sådan set okay tilfreds, men mest af alt bare glad for, at det nu er overstået. Det var enden på 1. semester!

Til februar begynder det næste semester så. Jeg tror det bliver spændende, men - at dømme ud fra moodle* - også en anelse mere tungt end det forrige semester. Jeg kan lige dele et billede fra min forside som pt ser sådan her ud ...

Noget siger mig ihvertfald, at jeg får rigeligt at se til det næste halve år!
Det bliver spændende håber jeg, og mest af alt håber jeg, at det hænger bare en smule mere sammen end det forrige. Desværre betyder det også mere eksamen. Jeg har nydt godt af, at jeg kun har haft tre i år, hvor den ene var tilbage i november og de to andre var slået sammen til den i dag!
Er lidt spændt på, hvordan de andre kommer til at blive afviklet, men det finder jeg vel ud af!

Nu vil jeg bare slappe af, og glemme alt om uni livet for en stund.
Hjernedødt tv - her kommer jeg! :D

* = Moodle er AAU's interne system/skema halløj!

2 kommentarer:

  1. Fedt at det er overstået. Nyd din ferie ;)

    SvarSlet
  2. Ja, det er lækkert!
    Jeg vil prøve at nyde den, savner nu lidt at se mennesker de her dage :D

    SvarSlet