06.01.2012

Puuuha ..

Jeg forsøgte mig med det dersens udsalg igen i dag. Denne gang allieret med min veninder Carina, også kendt som min partner in crime! Vi skulle begge lave noget fornuft, så som at læse til eksamen og gøre klar til flytning, men vi valgte i stedet overspringshandlingen shopping!
Jeg så den clutch jeg forelskede mig i, og jeg har besluttet mig for at spare penge den her måned. Kan jeg undgå at bruge mine penge denne måned, så ender jeg nok med at købe den. Den tanke fik mig til at holde igen resten af dagen i samtlige butikker. Faktisk endte jeg bare med en skjorte fra HM der var sat 100 kr ned.

Jeg fik prøvet strikketrøjer, som jeg efterlod. Jeg fik prøvet bukser i stor stil - også et par stykker i den der rædsomme butik kaldet Weekday. Jeg fik prøvet et par bukser fra Cheap Monday, som sad absolut rædsomt på mig. Havde ellers set frem til et par lækre jeans til den beskedne pris af 175 kr, men ak nej.
Så det var ikke verdens mest spændende shoppingtur, men vi hyggede os da!

I morgen står den så på flytning af min venindes ting, da hun flytter hjem til hendes forældre i to uger inden hun kan flytte i hendes nye lejlighed. Efter hun har fået en hjælpende hånd, så må jeg også hellere få kigget på min eksamen!

Håber jeres hverdag er mere sindsoprivende end min er!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar