29.01.2012

Det dersens sne ..

Jeg kan godt lide det. Det dersens sne. Jeg synes det er med til at gøre vinteren lysere, og mere overskuelig. Ja, busserne og togene er forsinket, men jeg plejer at kunne tage det med godt humør. For hvem er det, der ikke kan forstå, at man kommer 20 minutter for sent når det sner? De fleste har prøvet det, hvad enten det er bus, tog eller bil der ikke lige kører som den skal fra morgen af.
Nå, men det var nu ikke fordi bloggen skulle handle om tålmodighed eller forståelse for sine medmenneskers forsinkelser. Nej, faktisk skal det her handle om et minde jeg sad med da jeg spiste morgenmad.

Jeg kan godt lide sne, men jeg indrømmer gerne det var lidt sjovere, da jeg havde Mille - min hund. Hun var altid helt vild når det sneede og endte tit med at gå i cirkler om sig selv. Jeg elskede at tage hende med ud i sneen og kaste snebolde hun kunne løbe efter eller forsøge at lave engle, hvor Mille besluttede hun kunne hjælpe ved at stå på min mave .. Ak ja, hundes logik!
Jeg savner hende ekstremt meget. Havde virkelig håbet, at jeg ville have mulighed for at låne hende flere gange mens jeg boede her i Aalborg, men desværre havde hun nogen kræftknuder der voksede fuldstændig sindsygt hurtigt. Og som nogen måske husker, måtte jeg sige farvel til hende i sommers.
Men for at huske hende med smil i stedet for at sidde her og blive helt trist, så har jeg fundet de her dejlige billeder frem ...
.. Hun var ret glad for sne! 

Hun har også haft et plads på mit dankort. En dame i banken sagde, at når det skulle fornyes måtte jeg på ny bestille et dankort med billede, men vente til jeg havde fået et standard dankort først. Hvor glad tror i jeg blev, da det nye dankort dumpede i postkassen - med Mille på! Jeg var ret glad!
Man bliver sgu glad for sådan nogen dyr det gør man ... Puuuha!

Nyd sneen - find jeres indre legebarn frem og nyd det sidste af weekenden :)

2 kommentarer:

  1. Åhh! Jeg elsker osse sne, synes det er så flot udenfor når det hele er dækkede af sne. Jeg har også en hund der elsker at lege i sne og det gør det hele bare lidt sjover ;) hehe XoXo Rikke kig forbi min nye blog MileyRiley.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så fint, men jeg tror det er på retur da de lover plus grader de næste to dage - fra onsdag lover de dog sne igen!

      Slet