09.01.2012

Eksamens læsning ...

Jeg leder desperat efter motivation til at gøre mig klar til min projekt eksamen, men jeg gider bare ikke røre det projekt med en ildtang. Jeg vil helst bare glemme det og komme videre med mit liv, men så fantastisk fungerer det jo bare ikke. Så jeg skal have kigget projektet igennem, og det er bare med at komme i gang. Jeg forsøger at trøste mig med, at om en uge på dette tidspunkt er det ovre - og så har jeg ferie til vi starter igen. Det lidt sørgeligt, at jeg mangler motivation til den eneste eksamen jeg har.
Det hjælper heller ikke meget, at vejret er så gråt og deprimerende.


Og så venter jeg på min pakke fra Members.com. Pengene blev trukket sidste mandag, og jeg venter stadig på min pakke! Det er nervepirrende, for jeg vil have min pakke nu! Øv med øv på!

2 kommentarer: