31.01.2012

Sidste dag i ferien ..


Så nåede jeg endelig til den sidste dag af min jule/vinter/læseferie. I morgen er der nemlig semester introduktion om formiddagen, og så kan 2. semester ellers bare komme an!
Jeg glæder mig faktisk til andet semester, da jeg efterhånden er ved at blive lidt for rastløs, af at gå rundt herhjemme og lave ingenting. Desværre betyder ny måned også, at jeg skal købe buskort og skal til at forsøge mig med madpakker igen. Det er både dyrt og besværligt synes jeg, men det er sådan hverdag foretrækker at være, og det må jeg jo så affinde mig med. Det er bedre end ikke at lave noget, det er helt sikkert!

Dagen i dag har jeg tilbragt i selskab med Carina - igen. Denne gang lettede jeg min røv på på 2. sal til hendes lejlighed, hvilket jeg synes var hyggeligt - men alt for hårdt! Det er meget nemmere, når hun kommer hen til mig! Haha! Årh, jeg er alt for doven ...

Nå, jeg vil hvile mit trætte hoved lidt.
Det er fristende at gå i seng, det er bare et dumt tidspunkt at gøre det på, når man skal op i morgen tidlig. Jeg er bare alt for træt til noget som helst lige nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar