06.09.2011

Her til aften ...

... havde jeg mig en lækker lille date med den kære Aristoteles!
Daten var i form af den yderst fantastiske bog, Poetikken. Sikke dog en fantastisk forfatter (Eller er det egentligt oversætteren man skal være "glad" for?)! Jeg har ihvertfald nydt at jeg missede en landskamp (Som vi til en forandring vandt! Totalt uventet!) til ære for min date med den kære Aristoteles. Det har været en fornøjelse!


Uden de tusser der, samt muligheden for at læse halvdelen af bogen højt, var jeg aldrig kommet til kapitel 20. De sidste 6 må vente til i morgen - eller også må jeg leve uden. Det har været en lang og hård dag i forsøget på at forstå hvad fanden i helvede (Undskyld mit sprog!) den mand har forsøgt at forklare.
Jeg savner helt at læse bogen Ondskab efter den her kamp!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar