18.09.2011

De næste par dage ...

... er der med 99% sikkerhed stille herinde.
I morgen skal jeg nemlig på rustur med mine dejlige hum inf'ere! Jeg glæder mig super meget, og har egentligt ikke den ringeste anelse om, hvad der skal ske mandag og tirsdag! Jeg kommer hjem onsdag eftermiddag engang, men alt efter hvordan de første to dage forløber, så er jeg ikke meget værd der. Men hvem ved! Jeg har jo svært ved at holde mig væk, når det kommer til stykket.

Jeg har nu pakket færdig - på nær toilettasken - og kan konkludere to ting.
- Jeg glæder mig psyko meget til at vise min nye kjole frem fra Guess!
- Jeg måtte desværre efterlade gallakjolen herhjemme, fordi den fylder for meget.

Jeg har desuden været på netbank, som desværre var lidt af en slem skuffelse.
Jeg mangler virkelig meget penge efterhånden, og måneden er langt fra færdig endnu. It sucks!

I må hygge jer de næste to-tre dage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar