08.09.2011

Jeg tænker på jer, men har alt for lidt at sige!

Der har godt nok været stille herinde de sidste par dage, hva?
Jeg føler ihvertfald jeg svigter bloggen en smule, men mine døgn er koncentreret omkring søvn, studie og eventuelle fester med et drys af daglige gøremål i lejligheden. Så jeg har ikke så skide meget at sige, vise eller fortælle om. Det hele kører bare derudaf, og jeg glæder mig faktisk en smule til et pusterum her i weekenden.
I morgen er dagen heldigvis kort. En times bibliotekssøgning på AUB, og så ellers gruppearbejde. Jeg har også inviteret min tutorgruppe hjem til mig, men indtil videre er der kun tre der kommer. Så det bliver ikke specielt vildt på nogen måde!
Lørdag går turen hjem til lille Hirtshals, hvor jeg skal sige hej til lidt familie og forhåbentlig nyde duften af Vesterhavet lidt. Jeg har lokket pandaen ud af Henrik, så han er helt uden bil lørdag. Ikke noget der passer ham vildt godt, men jeg skal hjem med min røde kuffert, samt hente en stor sæk og et oppusteligt liggeunderlag. Så jeg havde brug for at låne pandaen! Han kunne desværre ikke komme med hjem, da han har møde lørdag aften.

Så jeg kan heller ikke love, at der kommer meget nyt i løbet af weekenden. Men det bliver nok sådan rigtig hverdag på et tidspunkt igen, og så håber jeg da i hvert fald at i stadig læser med. Lige nu sker der bare så meget, at sengen bliver valgt fremfor bloggen når jeg endelig har tid! Men jeg har det godt, jeg er glad for mit studie og der kommer meget mere på et tidspunkt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar