28.09.2011

I had a bad day ..

I går var det virkelig ikke min dag! Der var en masse små ting, som bare gjorde dagen til et mareridt - især nedbruddet hos 3, der gjorde jeg ikke kunne sende sms'er eller ringe. Det var lidt upraktisk.
Så jeg var træt da jeg kom hjem, og en smule irriteret for at sige det mildt. Jeg ringede til kæresten fra fastnet telefonen - tænk man stadig får brug for sådan noget gøjl - og jeg sagde jeg ville dukke op til aftenens UNF foredrag om Pixar.
Billedet er fra UNF Aalborg


Jeg tegner ikke eller animerer eller noget i den dur, men jeg slugte det hele til mig alligevel. Synes arbejdsprocessen er vildt interessant at høre om, og præcis som ekstra materialet på hvilken som helst Disney eller Pixar dvd, sidder jeg og lytter og bliver dybt fascineret af processen og alt det arbejde de laver. Det er fantastisk!

Og sådan blev en egentlig ret dårlig dag alligevel reddet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar