03.09.2011

De sidste billeder kommer lige om snart!

Jeg har stadig en pokkers masse billeder at vise jer, men i må altså væbne jer med tålmodighed!
Egentlig var planen at lave en blog med alle de mange billeder fra Universal, men jeg fik lige en besked fra min gruppe om, at de mødes i aften. Jeg er super ringe til at gøre sådan nogen impulsive ting, men jeg gider altså ikke være hende den kedelige. Desuden har jeg sovet hele dagen, så det virker overskueligt at være sammen med mennesker igen!
De to første dage var godt nok lange, og jeg har satme sovet godt i nat skal jeg hilse at sige! Kom først op klokken 13!! Og har endda lagt og små sovet lidt her hen ad eftermiddagen også! Så om et bads tid og lidt aftensmad, så er jeg bare mega klar!

Så der kommer måske billeder i morgen! Nu må vi se.
Det bliver ihvertfald ikke i dag, for jeg har en smule meget travlt lige nu!

2 kommentarer:

  1. Kender det godt. Vi har også 100.000 billeder endnu, som vi gerne vil vise - men de komme op på bloggen lige så stille og rolig.

    Glæder mig til at se Universal billederne. :)

    SvarSlet
  2. Det er svært at dele alting på en gang jo! :P
    Men glæder mig helt sikkert til at se flere billeder fra jer! :)

    De kommer forhåbentlig i dag de billeder fra universal! :D

    SvarSlet