08.11.2011

Måske ...

... bliver der lidt stille på bloggen den kommende tid.
Projekt, kortfilm, en enkelt opgave der skal være færdig til på mandag, et spil der stjæler for meget tid, manglende motivation og alt for lidt kæreste tid minder mig om, at jeg skal til at passe lidt på min tid.
Jeg vil forsøge at opdatere med tøjudfordringen, men uge 3 kommer i altså til at mangle. For jeg orker simpelthen ikke at gøre det om lige nu. Jeg prøver at huske billeder, men lover ingenting!
Og alt andet? Det står på stand-by den kommende tid. Jeg er ret stresset, men det tager maks 40 dage før jeg er tilbage i fuld form - for det er der projektet skal være færdigt.

Mens i venter kan jeg hjælpe en veninde lidt med reklame for hendes give-away.
Kig og forbi og se om det er noget for dig!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar