08.11.2011

En alt for lang dag!


Dagen i dag har været alt for lang, og nu jeg lige kigger på klokken kan jeg se, at det faktisk er gået hen og blevet tirsdag. Tiden er knap, og der er meget at lave. Nogen af jer har måske bemærket, at tøj udfordringen for uge 3 mangler, men jeg har ikke fået taget billeder af mit tøj simpelthen. Det er for dårligt, men uni er en ren dræber lige for tiden - især med den første eksamen her d. 25. november. Kameraet skal afleveres på torsdag, og så begynder projektet at kræve al opmærksomhed indtil filmen skal redigeres fra d. 16. til d. 18. november.
Jeg skal nok prøve at huske udfordringen i denne uge, og jeg har faktisk husket at forevige mit outfit for i dag, inden jeg tog ud af døren. Så om ikke andet har jeg et billed til næste uge, og så kan jeg tage de to billeder fra forrige uge! Worst case scenario. Men selvom der mangler billeder af udfordringen, så kører den stadig. Tøjet jeg har brugt ligger nederst i bunken igen, og jeg tager det øverste hver eller hver anden dag. Det er sværere end man skulle tro af og til!

I må gerne kigge forbi mig og min venindes blog hvis i lyster. Den er stadig meget kortfattet, men giv os også lige en chance for at starte op! Jeg tror ihvertfald, at den bliver spændende når den for alvor er oppe at køre. One can always hope, right?
Kig med her!

Ak ja, kalenderen siger tirsdag og mine linser driller. Måske jeg skulle finde min dyne nu!
Kryds fingre for mig senere i dag så! Har et møde med vores vejleder, som for alt i verden helst skulle gøre os klogere denne gang! Det hører i nok mere om senere, hvis i gider. Hvis i helst vil være fri? Så spring den kommende måned over. For jeg kommer til at skrive ret meget om uni tror jeg!

Forresten ... så hører jeg stadig Something That I Want på repeat stort set!
Har savnet den sang siden jeg gik ud af døren lidt over 13!

2 kommentarer:

  1. Kigger selvfølgelig forbi jeres blog - og skal nok give jer en chance for at starte op ;)

    SvarSlet
  2. Tusind tak Michelle :)

    SvarSlet