02.11.2011

Mørke efterårsdage og mig er ikke gode venner!

Jeg kunne også godt bruge en morfar!
Jeg gravede mine Nike sko frem fra skabet i dag.
Sidste jeg havde dem på, var jeg ved at kvæle mine tæer i Californiens varme. Tænk hvis sko havde tanker? Hvad ville de så ikke tænke, når de gik fra Californiens varme til Danmarks kolde efterårsvejr?
Jeg ville være skuffet, hvis jeg var en sko. Det er helt sikkert!
Jeg har det på samme måde, som i efteråret 2008 efter en tur til henholdsvis North Carolina, New York og Paris. Jeg længes efter at tage afsted igen, og opleve en masse nyt igen. Men ... no money, no fun!

Jeg skal i gang med at læse op på nogen ting til projektet. Finde teorier og grave efter metoder, hvorpå vi kan arbejde med vores projekt. Vi skal trods alt skrive mindst 60 siders projekt om to tekster, så vi skal til og kaste os ud i det. Vores vejleder er bare ikke ligesom den vejleder nogen andre grupper har fået. Har hørt om en virkelig sød og sympatisk ung herre der virkelig forsøger at hjælpe folk i gang. Vores vejleder virkede bare sur og sagde hun ikke helt kunne hjælpe os før vi havde tekster.
Gotta work with what you've got.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar