20.11.2011

Søndag ..

Dagen for tøjudfordringen - hvis man lige ser bort fra jeg mangler enormt mange billeder, er i enormt dårligt humør, er enormt træt, er enorm doven i skrivende stund og mest af alt er klar til at vinde 120 millioner i onsdagslotto så jeg kan stikke af til verdens ende - eller sådan noget lignende!

Jeg har ingen billeder til jer - igen. Projekt stress og kortfilms stress har fyldt hele ugen, og når jeg har været hjemme har jeg forsøgt at slappe af - ikke altid med det helt store held.
Så der er ingen billeder - igen. Udfordringen lever stadig i bedste velgående herhjemme, og det giver mig rent faktisk et godt indblik i, hvad der skal ud af mit skab - for der er nogen ting jeg virkelig undgår nogen dage indtil jeg må bide det i mig og tage hul på bunken.
Sidste uges afstemning endte med, at jeg skulle beholde alt. Men i er godt nok ikke glad for min pink t-shirt - eller mine blå bukser, men outfittet fra dagen før havde i ingen problemer med. Men den pink t.shirt? Den er magen til den grønne jeg har på sammen med nederdelen ...

Oh well, i morgen kan i se den kortfilm jeg har lavet i forbindelse med mit semester på uni.
Håber i vil kommentere på den - både ris og ros!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar