16.11.2011

Ny Pixar!

Endelig kom traileren til Brave!
Da jeg var til foredrag med ham gutten fra Pixar, fortalte han om en film der hed Brave. Det sekund jeg kunne se den på skærmen kiggede jeg spørgende på min ven Mathias, og spurgte stille om han vidste, hvilken film det var. Men det er heller ikke meget der var sluppet ud omkring denne film, og grundet alle detaljerne ved de andre film, hørte vi ikke rigtig noget om den.
Nu er traileren til filmen her endelig, og jeg glæder mig rigtig meget til sommer!


Hvad med jer? 
Er det en film i skal se?

3 kommentarer:

  1. Totally! Jeg skal se den! :D Den ser mega fed ud :)

    SvarSlet
  2. Jeg skal se den!! Alt Pixar laver, er, godt :)

    SvarSlet
  3. Jeg er heller ikke blevet skuffet af Pixar endnu, så det ville være utroligt, at de skulle gøre det denne gang :P
    Filmen skulle vidst ha' været 7 år undervejs, så de har ihvertfald haft god tid til den! :P

    SvarSlet