30.11.2011

Det dersens projekt ..


Jeg har tilbragt min eftermiddag ude på AUB. Jeg har fået skrevet mindre end jeg håbede på, men jagten på brugbare bøger samt forståelsen af grammatik er altså noget tørt stof. Ikke desto mindre er jeg et par bøger rigere, samt lidt klogere på brugen af forskellige ord.
Da ingen fra min gruppe havde lyst til at møde mig på AUB spurgte jeg Carina - min partner in crime! Hun sagde selvfølgelig ja, og hun fik også arbejdet på hendes svensk opgave. Utroligt så produktiv man kan blive, når man sidder det rigtige sted! Måske - efter gruppemøde og kakao på studenterhuset - mødes mig og min partner i crime derude igen. Det er et godt sted at lære grammatik, og jeg har faktisk kun været på facebook to gange i løbet af eftermiddagen! Mine overspringshandlinger bestod af at tage billeder og trykke upload, men det tager også kortere tid end at tjekke hele ens væg på FB!

Måske bliver der lidt stille de næste par dage, for det der projekt halløj trækker altså tænder ud lige nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar